Tokat Seyahat Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Arat, Topçam Turizm sahibi Erkut Dizman ve Tokat Yıldızı sahibi Fethi Yakar, AK Parti Grup Başkanvekili Özlem Zengin’in rehberliğinde Ankara’da önemli temaslarda bulundu.
Tokat ile Amasya arasında uzun süredir devam eden otogar ve güzergâh sorununa çözüm bulunması amacıyla gerçekleştirilen görüşmelerde, sektörün talepleri yetkililere aktarıldı.
Şehrin sorunlarına duyarlılık göstererek sürecin takipçisi olan Özlem Zengin’in çözüm odaklı yaklaşımı takdir toplarken, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’nin konuyla yakından ilgileneceğini ifade etmesi memnuniyetle karşılandı.
Bu konuda Tokat Milletvekili Mustafa Arslan’ın sorunun çözümü için Amasya’da gerçekleştirdiği ziyaretler ve çalışmalar da ortak akıl, diyalog ve iş birliğiyle Tokat’ın haklı taleplerinin karşılık bulacağına olan inancı güçlendiriyor.

